9 de març del 2008

Construïm els Països Catalans

Avui ens parlaran de la festa de la democràcia mentre la policia desmantellava taules que recollien signatures pel dret a decidir i no es deixava que totes les opcions polítiques hi fossin presents.

Avui tots diran que han guanyat, aviam com expliquen la patacada els dels 30 segons.

Avui m'he abstingut, amb consciència. M'he abstingut perquè els Països Catalans no som Espanya. D'acord. I a les autonòmiques què farem? Estic totalment d'acord amb els arguments d'ara per no votar. Això sí, tinc ben clar que aquests arguments no em serveixen per a altres eleccions.

Avui ens toca seguir construint els Països Catalans. De moment gràcies al Jordi Masdeu ho podem fer aquí. Al Jordi el conec des dels 14 anys i des de llavors seguim lluitant, igual que segurament lluitarà el petit Maurici.

M'espero a publicar l'entrada fins que siguin les vuit no fos cas que em culpessin d'entorpir la festa de la democràcia. Per fer temps publicaré uns pronòstics que he fet mentre recollíem signatures. Segurament me'ls hauré de menjar amb patates però hi ha sondejos que sovint la caguen molt més i ningú dimiteix. Per tant em prendré una petita llicència i us diré les meves previsions. No he fet forquilles per tant poso un afegitó final amb les possibles variacions que hi poden haver.

Principat: PSC-PSOE 21, PP 10, CiU 10, ERC 4, IC 2.
*Tant PP, CiU i ERC crec que en podrien treure un menys dels que dic i sempre anirien a parar al PSC.

Illes Balears: PP 4, PSIB-PSOE 4.
*Pot ser que Unitat per les Illes es quedi a poc d'entrar i si ho fa el diputat el perdria el PSOE.

País Valencià: PP 17, PSPV-PSOE 15
*Pot ser que EU en tregui un que el treuria al PP