12 de maig del 2008

Onsortir.cat

Dimarts de la setmana passada vaig tenir el plaer de poder assistir a la presentació del portal onsortir.cat al restaurant Terra Dolça de Sant Cugat. Dic que vaig tenir el plaer perquè vaig gaudir d'un bon àpat (i a més, de franc!) i per veure com un interessant projecte de la Cooperativa la Maixerina finalment veia la llum. I realment, promet bastant!
Onsortir.cat és un portal de cultura i turisme dels Països Catalans on s'hi poden penjar vídeos, fotos i moltes altres coses. A més, hi ha una tele en directe des d'on retransmetran per internet la Patum d'aquest any. Serà el premi de consolidació per poder seguir la Patum ja que des de que treballo al Vallès com a molt m'hi puc arribar el dissabte i amb una mica de sort un altre dia. No serà el mateix però sense aquest portal no podria seguir la Patum.
A Onsortir.cat hi trobarem una xarxa d'establiments, activitats i gran diversitat de propostes. Entreu-hi i descobriu-ho, i per anar bé registreu-vos i afegiu-hi informacions. També hi trobareu entrevistes, de moment n'hi ha una molt interessant al Feliu Ventura a cura de la periodista Laia Altarriba. I molt més...
El portal té molts serveis, fins i tot s'hi poden penjar vídeos. De moment, començarem amb la sortida del tabal.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Per fer-te enveja: dilluns se m'acaba el contracte. O sigui que dimecres barreja, Ginesta i sobretot patim patam PATUM!!!!!

la Bruna ha dit...

Mola molt, però ja t'ho vaig dir, encara falten moltes coses! Per cert, cal inscriure's per poder afegir-hi informació?
Per cert, felicitats, per fi has aconseguit escriure un post que càpiga sencer a la pantalla!