9 de juliol del 2007

Excuses


Feia massa temps que no escrivia i ara em toca intentar justificar-ho:

1. He intentat reduir el meu TAI (Trastorn Addictiu a Internet) provocat per les eleccions municipals i l'emergència de les CUP. Moltes hores navegant però aquest cop el vaixell no anava a la deriva i ha arribat a bon port. Tot i l'intent de reducció, el trastorn addictiu encara no és de baixa intensitat i s'ha caracteritzat per una redirecció de la suposada productivitat. En resum, he seguit friquejant, però he intentat dedicar les hores de treball a fer la programació didàctica que em demanaven per poder realitzar les oposicions.

2. M'he dedicat a la preparació de les oposicions, que tot i que ha estat debilitada per l'ascens de la CUP, m'ha ocupat gran part del mes de juny. També cal sumar-hi el final de curs, amb els seus exàmens, recuperacions (hauria de mirar de no suspendre tant...) i les consegüents avaluacions. Per tant, aquesta oposició ha estat debilitada i no tinc masses esperances d'aconseguir plaça, però segueixo amb el procés i fins dijous no l'acabaré. Però avui he cregut que havia de tornar a escriure.

3. La manca de comentaris també m'ha fet reflexionar si tantes hores pensant què escriure m'aportaven alguna cosa més enllà d'un dipòsit per les meves palles mentals. Hi hagut gent que m'ha animat a seguir escrivint, tot i que la majoria són gent amb la que hi parlo sovint però quan escrius mesures molt més el que dius i com ho dius tot buscant l'opinió o la complicitat dels que ho llegeixen. El que m'ha animat més per tornar a buscar temps per poder escriure ha sigut un seguit de gent que feia temps que no veia i que me'ls he trobat aquest cap de setmana i m'han comentat que havien entrat al meu bloc. Què voleu que us ho digui, il·lusiona saber que gent que fa temps que no veus dedica alguns minuts a llegir el que escrius. T'agrada saber-ho i també et vindria de gust conèixer/recordar què penseu...per tant, aviam si poseu comentaris o entreu al món de la blocosfera.

Doncs ara que sembla que tindré més temps en aquestes vacances, caracteritzades per una falta de planificació i una migrada economia com a companyes.
Doncs ara que sé que hi ha força gent que em llegeix(no sé com va el comptador de visites)...i d'altres que segueixen restant en l'anonimat.
Doncs ara, la conjuntura actual fa que segueixi fent pinzellades de l'entorn.

Tampoc sabia quina foto posar per acompanyar aquestes excuses, per tant n'hi posaré una d'aquest cap de setmana que he robat al Salvia ja que últimament també havia abandonat bastant la càmera. La foto és del dinar que va seguir l'assemblea nacional de la CUP a Sant Celoni, i com que mai penjo fotos on hi surti aquest cop també farem una excepció.
Tot i això, segurament hi haurà més excuses...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Bon dia Jaume, jo et vaig llegint, i et volia comentar, que perquè la gent et llegeixi t'has de donar a conèixer, ja sigui perquè la gent posa enllaços als seus blocs, o deixant tu comentaris als seus, i així d'aquesta manera la gent entrarà al teu bloc a veure qui ha sigut el qui ha deixat el comentari, i què pensa aquest individu.

Apa, ja t'he donat una petia lliçó (que seguramen ja savies) sobre el món de la blocosfera.

També, has d'intentar de donar alguna cosa que no dongui ningú més, perquè de blocs ja n'hi ha molts. Si vols que el bloc es faci conegut, l'has de portar com una em presa capitalista.

Espero que t'hagi servit d'alguna cosa el comentari. Segueixo llegint el teu bloc

.. Boig perdut..